Sūdzības un apelācija

Apelāciju un sūdzību izskatīšanas procedūra ir neatņemama Bureau Veritas korporatīvās politikas un klientu attiecību sastāvdaļa. Klientu apmierinātība ir ļoti svarīgs jautājums, kur viens no būtiskiem aspektiem ir ātra reakcija uz klientu sniegto informāciju. Mūsu misija ir strādāt ne tikai tā, lai klienti būtu apmierināti, bet tā ir arī vērsta uz pievienotās vērtības radīšanu un nepārtrauktu mūsu sniegto pakalpojumu pilnveidošanu. Saprotams, ka ikviens iebildums, tai skaitā sūdzība, ir pelnījis mūsu īpašu uzmanību un, ja nepieciešams, atgriezeniskās informācijas sniegšanu. 

Ja kāda iemesla dēļ, Jūs neesat apmierināts ar Bureau Veritas Latvia sniegtajiem pakalpojumiem, lūdzam, Jūs to izteikt rakstveidā, atsūtot aizpildītu veidlapu, kas nonāks tieši mūsu uzņēmumā. Jūsu sniegtā informācija var būt noderīga mūsu pakalpojumu pilnveidošanai.

Tiešsaistes veidlapa

Lasiet par sūdzībām un sūdzību iesniegšanu FSC® sertifikācijā šeit / here.